Meest gestelde vragen

Hier ziet u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Mail ons op info@evvivavino.nl of contact ons via het Whatsapp icoontje.

Hoe worden de prijzen bepaald?
Omdat wij een webwinkel zijn zonder fysieke winkel, hebben wij alleen opslagkosten en kunnen wij kwaliteitswijnen bieden tegen scherpe prijzen. Wij doen er alles aan om onze kosten laag te houden, want daar profiteert u van. Heeft u vragen over onze prijzen, neemt u dan contact met ons op via de contactpagina.

Waarom moet ik me bij jullie registreren?
In wijn zit alcohol, dus hebben wij de verplichting om vast te stellen dat u ouder bent dan 18 jaar voordat u een bestelling kunt plaatsen. Bijkomend voordeel van registreren is dat u online inzage heeft in uw bestelgeschiedenisen uw bestellingen kunt volgen. Het inloggen gebeurt d.m.v. uw e-mail adres en uw wachtwoord. Voor meer informatie over hoe wij met persoonlijke gegevens omgaan kunt u ons mailen info@evvivavino.nl

Wijnen bestellen (Check-out)
Klik nadat u alle gewenste wijnen heeft toegevoegd aan uw winkelwagen op de knop “afrekenen”. U komt nu in het check-out proces.

STAP 1:
Voer uw emailadres en wachtwoord in of maak een nieuwe gebruikersaccount aan.

STAP 2:
Maak uw keuze uit de beschikbare leveringsmethode en selecteer een betalingsmethode naar keuze. Hierna klikt u op “doorgaan”. Opmerking : indien u het afleveradres wilt wijzigen, klik dan op de knop “wijzig adres” die onder het weergegeven adres staat.

STAP 3:
controleer de ingevoerde gegevens. Vul eventuele opmerkingen in en klik op de knop “Bestellen”. Indien u voor iDeal heeft gekozen, wordt u doorgestuurd naar uw beveiligde bankomgeving (zie betaalmogelijkheden). Voer hier uw gegevens in.

STAP 4:
Nadat uw betaling is afgerond, ontvangt u per e-mail de factuur. Indien nodig kunt u deze factuur ook printen. Klik hiervoor op “factuur afdrukken”. Mocht u nog verder willen winkelen klik dat op de knop “doorgaan”.

Betalen met iDEAL
Betaal veilig, vertrouwd en gemakkelijk met iDEAL.iDEAL is gebaseerd op internetbankieren. Dit betekent dat u kunt afrekenen in uw vertrouwde betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw bank. U gebruikt bij de betaling dezelfde hulpmiddelen als bij een betaling via internetbankieren (bijvoorbeeld Random Reader bij Rabobank, SMS-Tan bij Postbank, en e.dentifier bij ABN AMRO). De betaling wordt direct ten laste van de betaalrekening uitgevoerd. In dat opzicht lijkt het op een pin-betaling.

Hoe werkt iDEAL?
U plaatst een bestelling bij de webshop. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wilt betalen. Klik op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webshopier wordt ge?nformeerd dat de bestelling is betaald.
Als u beschikt over internetbankieren bij een van de deelnemende banken, kunt u met iDEAL betalen. U hoeft zich hiervoor niet apart aan te melden. Heeft u dit niet, vraag dit dan aan bij de deelnemende banken.

Zijn er kosten verbonden aan het betalen met iDEAL?
Alle klanten kunnen bij ons gratis met iDEAL betalen.

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
Na elke betaling met iDEAL ziet u een bevestiging die u kunt afdrukken of e-mailen. Ook vindt u achteraf in uw rekeningoverzicht uw betaling met iDEAL terug.

Kan ik een iDEAL betaling terugdraaien?
Een betaling met iDEAL is na de uitvoering net als een betaling via Internetbankieren onherroepelijk en kan niet meer worden teruggedraaid. Als u met ons contact opneemt, dan kunnen wij dit uiteraard wel naar u terugstorten.

Is betalen met iDEAL hetzelfde als Rabo Direct Betalen?
Met iDEAL kunnen consumenten van meerdere banken betalen op internet. Het verschil in betaalmethode is alleen dat u de Rabobank selecteert. Betalen met iDEAL komt verder overeen met Rabo Direct Betalen.

Factuur
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per e-mail een factuur. Wanneer uw betaling is verwerkt en uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Hoe zit het met verzendkosten?
Wij hebben geen verzendkosten of bezorgkosten binnen Nederland bij meer dan 6 flessen (= 1 doos), wat u besteld is hetgene wat u afrekent, geen andere extra verborgen kosten. Bij minder dan 6 flessen word er 7,20  in rekening gebracht.

Wijnen retourneren
Mocht een wijn beschadigd of niet compleet zijn bij aankomst, dan verzoeken wij u, per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk met u telefonisch contact opnemen. Wij willen u erop wijzen dat wijn een natuurproduct is en het altijd mogelijk is dat een fles kurk bevat, dus schroom niet dit aan ons te melden.

Nieuwsbrief
Onze nieuwsbrief is bedoeld om u te informeren over speciale aanbiedingen en wijnproeverijen. U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief door een vinkje te zetten bij uw accountgegevens of door uw emailadres in te vullen bij “aanmelden nieuwsbrief”. Uw e-mail wordt dan toegevoegd aan onze verzendlijst.
Indien u de nieuwsbrief niet meer wilt ontvangen, haal dan het vinkje weg bij uw accountgegevens, stuur een afmelding per email naar info@evvivavino.nl of gebruik de afmeld link die onder elke nieuwsbrief staat.

Bedrijfsgegevens:

Evviva Vino

Postadres :
Bries 33
2201 WK Noordwijk
Zuid Holland
Nederland

Tel Katiche: 06-18854930

Tel Joyce: 06-51761203

KVK NR.: 75764830
BTW NR.: NL860389200B01

E-mail adres : info@evvivavnio.nl

Bankrekening : NL59KNAB 0259 5789 91


Merchant contact

Indien u als leverancier of producent contact met ons zou willen opnemen voor informatie of een afspraak, graag contact per e-mail via info@evvivavino.nl Wij zullen dan contact met u opnemen.

Wat zijn jullie algemene voorwaarden? 

Deze zijn te lezen als u naar ‘afrekenen’ gaat in uw winkelmandje.

Hoe zit het met minimale afname?
Wij verkopen wijnen per fles. Vanaf 6 flessen zijn er geen verzendkosten.

Hebben jullie ook wijnproeverijen?
Jawel, wij geven proeverijen bij u thuis en op locatie. Zie het kopje mogelijkheden voor meer informatie.

Hebben jullie ook andere wijnen dan aangeboden in de webshop?
Die hebben wij inderdaad! Op de website staat reeds een selectie aan wijnen. Deze wijnen kunnen wij binnen enkele dagen leveren. Staat een wijn die u zoekt niet op onze website? Stuur ons een email en we kunnen vrijblijvend advies uitbrengen.

Ik wil een grote hoeveelheid afnemen, is dat mogelijk?

Uiteraard. Er is een grote hoeveelheid die binnen enkele dagen geleverd kan worden. Mocht u hele grote aantallen willen hebben, bestel dan optijd, de levertijd kan dan afwijken.

Hoe kan het dat sommige afbeeldingen niet kloppen?
Het komt niet vaak voor maar toch kan een wijnhuis besluiten om welke reden dan ook zijn fles of etiket te veranderen zonder deze verandering direct aan ons kenbaar te maken.

Is het ook mogelijk om in België? of en Duitsland jullie wijnen te laten bezorgen?
Uiteraard is dit mogelijk, echter komen er dan extra verzendkosten bij de normale prijs. Dit komt omdat wij rekening hebben gehouden met verzendkosten binnen Nederland.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Een veel gehoorde vraag, over het algemeen worden bestellingen binnen 24 uur verstuurd (uitgezonderd in het weekend), maar wij hanteren als stelregel dat dinsdag tot en met vrijdag de bestellingen de deur uit gaan, dan heeft u het de volgende werkdag in huis. Wij communiceren dit per e-mail naar u toe, wanneer uw bestelling verzonden is, wij proberen de verzendduur zo kort mogelijk te houden. Mocht u hierover enige vragen hebben, stuur dan een email naar  info@evvivavino.nl

Waarom kan ik niet afrekenen met een creditcard?
We hebben gekozen om geen creditcards te accepteren vanwege de kosten en de risico’s. Creditcardmaatschappijen eisen tot 2,8%van de omzet als vergoeding voor uw betaling. Daarnaast zijn bij betalingen via internet creditcardgegevens kwetsbaar.Wij steunen iDEAL. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Dat is geen probleem, u kunt uw wachtwoord herstellen in uw account. Dit is een geautomatiseerd proces, wij hebben geen inzage in uw wachtwoord.

Hoe weet ik of ik een wijn moet bewaren of direct moet drinken?
Alle wijnen in ons assortiment zijn op dronk. Ze zijn door een strenge selectie gegaan, geproefd en goedgekeurd door ons proefpanel. Sommige wijnen kunnen op fles nog een aantal jaar rijpen, dit wordt dan uitdrukkelijk vermeld bij de omschrijving. 

Het jaartal is niet correct!
Wij doen onze uiterste best om alle jaartallen correct te vermelden op onze website. Jaartallen zijn flink aan verandering onderhevig, dit heeft met voorraad te maken en nieuwe jaargangen producenten. Wij proeven ook alle jaargangen om te kijken of de wijn nog wel aan de verwachtingen voldoet. Dit proeven gebeurt vaak voordat dit jaargang al leverbaar is. Mocht u onverhoopt een incorrect jaartal tegen komen, meld dit aan ons, wij zullen direct de website aanpassen.

Winkelwagen
Hulp nodig? Whatsapp ons
Ga akkoord met ons privacy beleid om een whatsapp te sturen.